UAB „Nobel Biocare“ bendrosios verslo sąlygos
Užsakymai
Užsakymus galima pateikti paskambinus telefonu +370 5 268 3448, mobiliuoju telefonu +370 682 30 475, elektroniniu paštu lithuania@nobelbiocare.com ar susitikus asmeniškai su mūsų darbuotojais. Pirkėjui pateikus užsakymą, užsakymas reprezentuoja pasiūlymą pirkti „Nobel Biocare“ prekes. Užsakymas yra priimtas „Nobel Biocare“ kai pirkėjas gauna patvirtinimą apie užsakymą elektroniniu paštu arba kai pirkėjas gauna užsakytas prekes. Telefonu ar asmeniškai pateiktus užsakymus, kurių vertė viršija 20 000,00 EUR, užsakovas turi patvirtinti raštu.
Kainos
Į prekės kainą yra įskaičiuotos išlaidos už transportavimą, draudimus ir pridėtinės vertės mokestį. Kainos nurodytos šiuo metu galiojančiame kainoraštyje.
Pristatymo terminai
Jei užsakymo suma viršija 260 EUR + PVM, prekės pristatomos oro transportu nemokamai kitą darbo dieną į didžiuosius Lietuvos miestus. Į atokesnes vietoves prekės pristatomos per 2 darbo dienas. Jei užsakymo suma yra mažesnė nei 260 EUR + PVM ir pirkėjas pageidauja prekes gauti skubiai, mokama priemoka 17,52 EUR su PVM už transportavimo išlaidas, jei nesusitarta kitaip. Jei pirkėjas pageidauja prekes gauti neskubiai, prekės pristatomos per 4 – 5 darbo dienas žemės transportu nemokamai.
Mokėjimo terminai
Mūsų sąskaitų apmokėjimui nustatyti tokie standartiniai terminai (išskyrus tuos atvejus, kai galioja kiti susitarimai):
Implantai / protezavimo dalys | 14 dienų |
NobelProcera | 14 dienų |
Creos kaulo pakaitalai | 14 dienų |
Mokymai | sumokama pagal išankstinę sąskaitą faktūrą |
Vėlavimas
„Nobel Biocare“ turi teisę bet kuriuo metu suteikti tik dalį paslaugų ar pristatyti tik dalį siuntų. Jei prekių pristatymas (visų arba dalies prekių) vėluoja ilgiau nei 3 mėnesius, pirkėjas, praėjus nustatytam atidėtam terminui, turi teisę atsisakyti vykdyti likusią sutarties dalį.
Jei nesilaikoma mokėjimo sąlygų arba „Nobel Biocare“ sužino apie aplinkybes, kurios, įvertinus įsipareigojimus, galėtų sumažinti pirkėjo kreditingumą, visi „Nobel Biocare“ finansiniai reikalavimai turi būti įvykdyti iškart. Tokiu atveju „Nobel Biocare“ turi teisę pateikti prekes tik gavus išankstinį apmokėjimą. Jei pirkėjas vėluoja sumokėti, „Nobel Biocare“ turi teisę be išankstinio įspėjimo skaičiuoti 0,02% dydžio delspinigius už vieną dieną. Palaikant aktyvius verslo santykius, pirkėjo atsiskaitymai apskaičiuojami įvertinant visas susidariusias išlaidas, delspinigius ir seniausios sąskaitos mokėjimo reikalavimą.
Per klaidą kurjerių tarnybos į sąskaitą įtraukti importo ir muito mokesčiai gali būti perduodami „Nobel Biocare“ suderinimui.
Garantijos
Taikomos mūsų garantijų programos nuostatos. Garantijų programa pateikiama produktų kataloge, interneto puslapyje https://www.nobelbiocare.com/en-int/warranty-program taip pat ją galima gauti klientų aptarnavimo skyriuje paskambinus telefonu 8 5 268 3448.
Garantijų terminai (išrašas iš garantijų programos)
Implantai | garantija visam gyvenimui |
Nuolatinės atramos | garantija visam gyvenimui |
Nuolatinės atramos ant ne „Nobel Biocare“ implantų | 10 metai |
NobelProcera | 5 metai arba 10 metų (nuo 2023-02-01) |
Defektai
Pirkėjas, gavęs prekę, turi nedelsiant apžiūrėti, ar prekė nepažeista transportavimo metu ir nedelsiant, t.y. ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po siuntos gavimo, pardavėją informuoti raštu apie
galimus defektus ar nuostolius. Pristatytas pažeistas prekes, jei jų būklė nepasikeitė nuo pažeidimų nustatymo momento, reikia nedelsiant išsiųsti atgal įmonei „Nobel Biocare“.
Atsakomybė
Įmonė „Nobel Biocare“ pasirengusi geranoriškai pirkėjui suteikti sąžiningą informaciją ir patarti gaminių naudojimo klausimais. Vis dėlto teikti patarimus ir rekomendacijas (taip pat ir dėl trečiųjų asmenų apsaugos teisių) tiek žodžiu, tiek raštu, nėra privaloma. Pateikti reikalavimus atlyginti nuostolius už negalėjimą suteikti paslaugas, pareigų nevykdymą, pozityvų sutarties pažeidimą, įsiskolinimą nutraukus sutartį ir neleidžiamą veiksmą tiek įmonei „Nobel Biocare“, tiek jai padedantiems asmenims negalima, jei įmonė „Nobel Biocare“ tai darė ne dėl grubaus aplaidumo ar netyčia. Teisė reikšti pretenzijas dėl atsakomybės už produktus lieka neliečiama. Atsakomybė dėl prekės praradimo ar pažeidimo tenka pirkėjui nuo to momento, kai siunta perduodama vežėjui. Jei siunta būtų pažeista, mūsų klientas remia mus dėl savo teisių, keliant reikalavimus vežėjo įmonei.
Grąžinimas
Implantai/protezavimo dalys | iki 14 dienų |
NobelProcera | grąžinti negalima |
Creos | grąžinti negalima |
Galvosurge valymo rinkiniai | grąžinti negalima |
Pakeitimas
Implantai/protezavimo dalys | per 360 dienų nuo pirkimo datos |
NobelProcera | nekeičiami |
Creos | nekeičiami |
Galvosurge valymo rinkiniai | nekeičiami |
Sąlygos
Grąžinant ar keičiant prekes, atsižvelgiama į užsakymo datą. Praėjus šiems terminams, grąžinti ir keisti prekių nebegalima. Sąlygos, norint grąžinti arba pakeisti prekę:
1. Apie grąžinamas prekes, informuoti klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 5 268 3448 arba elektroniniu paštu lithuania@nobelbiocare.com ir nurodyti grąžinamų prekių kiekius, REF ir LOT numerius.
2. Grąžinta prekė turi būti pirminės būklės originalioje nepažeistoje pakuotėje. Ant produktų pakuočių negali būti jokių asmeninių pastabų ar žymėjimų markeriu ir pan.
3. Prekė turi būti pateikiama kartu su originalia prekių važtaražčio kopija ir/arba sąskaitos kopija.
4. Kiti daiktai, nei numatyti 1 ir 2 punktuose, atgal nepriimami ir nekeičiami.
5. Grąžinimas ir keitimas negalimi, jeigu siunta atgalinio transportavimo metu pažeidžiama ar prarandama.
6. Kadangi atsakomybė dėl pavojaus transportuojant prekes atgal tenka grąžintojui, rekomenduojame siuntą registruoti.
Sutarties vykdymo vieta ir teismų vieta